Настройка на Open Live Writer

При първоначално стартиране на Open Live Writer се появява помощник, който да ви преведе през стъпките на конфигуриране. Този помощник се стартира и при добавяне на нов акаунт.

1. Изберете система за управление на съдържанието. В нашият случай това е WordPress.

1

2. Попълнете адреса на вашия сайт, потребителското си име и парола. Ако желаете паролата ви да бъде запаметена поставете отметката „Remember my password“. Вляво виждате прозорец с празни полета, а вдясно те са попълнени.

2 3

Стартира се процедура по настройване на акаунта на сайта, в края на която ще бъдете запитани дали желаете да бъде изтеглена темата на сайта ви. Препоръчвам ви да отговорите с да, защото така по-лесно ще правите предварителен преглед на вашите публикации и страници. За съжаление не всички теми могат да бъдат изтеглени и понякога процедурата завърша с неуспех, но това няма да ви пречи да публикувате. Също така изтеглянето на темата изисква доста време. Може да продължи до 10-15 минути.

4 5

3. В последната фаза на конфигурирането ще бъдете попитани за псевдоним на вашия сайт. Това поле е важно, когато имате повече от един сайт, между които трябва да превключвате. В полето напишете текст по ваше желание или оставете подразбиращият се.

6

След приключване на процедурата по конфигуриране ще се зареди екрана на Open Live Writer, в който можете да пишете вашите страници и публикации.

Реклами